Ceník služeb

Ceník webových stránek

Níže vám nabízíme to nejdůležitější, co byste měli vědět o webových stránkách od naší společnosti. Rozpis služeb a informace o nich i přehledný ceník.

Už jste si vybrali? Neváhejte a spočítejte si, kolik by vás vytvoření webové prezentace mohlo stát, v naší přehledné kalkulaci.

Ceník webových stránek​, cena

Můžeme vám pomoci se vším, co se týká webových stránek

Prvním krokem bude nastavení webhostingu. Jinými slovy, webhosting je místo na fyzickém serveru, kde budou uloženy vaše webové stránky. V současné době existuje mnoho možností, kde můžete své stránky hostovat. Pravděpodobně nejoblíbenější ve Velké Británii je Websupport. Kromě toho u nás existuje také například velmi populární HostCreators.

Při výběru webhostingu byste měli věnovat pozornost několika věcem. Technické specifikace se u jednotlivých hostingů liší jen minimálně. Pro mě osobně jsou důležité služby. Stává se, že se na webu vyskytne problém a vy ho musíte vyřešit. Pokud si web uděláte sami, budete odkázáni na vlastní technické dovednosti nebo na technickou podporu provozovatele.

Než si koupíte hosting, ujistěte se, že jeho technická podpora je rychlá a dokáže vám s problémy pomoci. Přečtěte si recenze a pak se rozhodněte. Z dlouhodobého hlediska vám to ušetří čas i peníze.

Můžete očekávat cenu mezi 5-30 €/měsíc. Pokud hostujete pouze jednoduché webové stránky, pak můžete očekávat nižší variantu, ale pokud budete mít na svých stránkách například videa a očekáváte vysokou návštěvnost, pak může být cena i 30 €/měsíc. Při výběru webhostingu buďte opravdu opatrní.

Zjistěte si rychlost podpory poskytovatele. Není nic horšího, než když vám web spadne a vy se nemůžete dovolat na podporu.

Doména je dalším prvním krokem při vytváření webových stránek. Zákazníci vás musí najít. Doména je adresa webových stránek. Většina poskytovatelů webhostingu pro vás může registraci domény také zajistit. Určitě doporučuji zaregistrovat si doménu u společnosti, která vám poskytne i webhosting. Je to podstatně jednodušší na správu.

Cena se liší podle koncovek. tomarco.sk není totéž co tomarco.com.

Můžete očekávat cenu mezi 12-25 €/rok.

Dobře si však rozmyslete, zda si doménu vyberete. Z dlouhodobého hlediska je výhodnější, pokud název domény odpovídá obsahu webových stránek. Pokud na svých webových stránkách prodáváte elektroniku, pak bude lepší, když se webové stránky budou jmenovat například www.dobrá-elektronika.sk, na rozdíl od názvu, který vám dává smysl pouze www.depkd.sk (Dobrá elektronika do každé domácnosti).

Na to by vás měla upozornit jak SEO agentura, tak externí dodavatel a možná vám i pomoci s výběrem.

Každý projekt je jiný, takže je velmi obtížné napsat konkrétní kroky, které můžete očekávat. Náklady na každý projekt jsou samozřejmě také jiné.

Jako freelancer se nejčastěji setkávám se začínajícími malými firmami. Jejich požadavek je, že potřebují webové stránky. Chtějí se prezentovat na internetu, chtějí, aby je zákazníci mohli na internetu najít, přečíst si o nich. Někteří podnikatelé poskytují služby, jiní prodávají i fyzické produkty.

Prvním krokem je instalace systému CMS pro správu obsahu. Ve své práci používáme na tvorbu web stránek WordPress. Je to nejrozšířenější CMS a jeho používání je velmi snadné.

Nejrychlejší a nejjednodušší způsob, jak vytvořit webové stránky, je upravit šablonu. Pro jednoduché prezentační webové stránky nebo online brožury je to velmi rychlé a levné řešení.

Úžasnou vlastností systému WordPress je jeho škálovatelnost. Na začátku můžete vytvořit jednoduchou stránku a postupně, jak se vaše podnikání rozvíjí, se může rozvíjet i web.

Mojí oblíbenou šablonou je Astra, která s verzí PRO poskytuje mnoho funkcí, které jiné šablony neposkytují. Tato šablona se krásně přizpůsobí všem obrazovkám.

Cena jednoduché prezentace se může pohybovat od několika set eur až po tisíce. Připravil jsem jednoduchou kalkulačku, kde si můžete sami spočítat, kolik by váš projekt stál. Kalkulačku najdete na konci teto stránky.

Pokud chcete, aby se vaše webové stránky lišily od ostatních 90 % , můžete si WordPress přizpůsobit. To vyžaduje více času a dovedností, protože to nelze provést bez programování. Tato skutečnost se také odrazí v ceně.

Pokud potřebujete, aby váš web měl speciální funkce, jako je e-shop, online rezervace, soukromá sekce pro platící zákazníky a podobně, pak si připlatíte.

A co design? Vytvořili jste logo? A kde jste nechali firemní identitu?

Jednoduché logo můžete vytvořit v programu Google Draw nebo můžete nechat tvorbu loga na profesionálního grafika. Jaké to bude mít výhody?

Pokud jste na volné noze a vytváříte pro někoho webové stránky, musíte logo použít na mnoha místech, v různých pozicích a velikostech. Logo manuál vám práci značně usnadní. 

To, co webová stránka obsahuje, je nejdůležitější součástí celého procesu tvorby webu. Klienti často nevědí, co mají na webovou stránku umístit.

Podívejme se blíže na UI a UX.

UI neboli uživatelské rozhraní je to, jak webová stránka vypadá. V tomto okamžiku byste si měli klást otázky, jako např:

  • Je webová stránka dostatečně přehledná?
  • Může se návštěvník na webu snadno a rychle orientovat?
  • Jak je to s designem?
  • Jak vypadá? Jsou barvy v souladu s firemní identitou?
  • Jaké efekty na webu používáte?

 

V oblasti umělé inteligence se řídím pravidlem, že méně je více. Vždy můžete stránku doplnit o nějaký efekt. Pro začátek se snažím vytvořit minimalistický web, na kterém je jen to, co na stránce musí být. Postupně pak na základě zpětné vazby přidávám další prvky.

UX, neboli User Experience, je to, jak návštěvník stránku vnímá. Jaké otázky byste si v této fázi měli klást?

  • Může zákazník vykoat konverzi?
  • Fungují všechna tlačítka?
  • Funguje chatovací box?
  • Fungují odkazy na stránce?
  • a další.

 

Zjednodušeně lze říci, že UI = design, UX = funkčnost. Možná znáte Paretův princip, který z mého pohledu platí i v tomto případě. Toto pravidlo říká, že 80 % činností nám přináší 20 % výsledků. 80 % času vývojáře by mělo být věnováno především funkčnosti.

Z mého pohledu je UX mnohem důležitější než uživatelské rozhraní, a to z toho důvodu, že funkčnost, jako je vytvoření objednávky nebo rezervace lekce, je mnohem důležitější než to, zda je stránka modrá nebo zelená.

Nemusíte se mnou souhlasit, ale ze zkušenosti mohu říct, že klienti mi volají hlavně tehdy, když něco nefunguje, na rozdíl od toho, když chtějí změnit pozadí stránky.

Kromě vytváření kvalitního a autentického obsahu pro svůj blog musíte také provádět optimalizaci obsahu webových stránek. Tímto obsahem myslíme popisy produktů a služeb, popisy vaší firmy a obecně veškerý text, který na webu najdeme.

Pozor! SEO optimalizace pro vyhledávače se netýká pouze textů, je třeba optimalizovat také obrázky. K obrázkům je třeba přidat také popisky a zmenšit jejich velikost. K lepšímu hodnocení stránek přispěje také zvýšení rychlosti načítání webové stránky.

Pokud nemáte rádi technické záležitosti, úpravy kódu a nevíte, kde začít, pak bude lepší přenechat správu webu agentuře nebo freelancerovi, který ho vytvořil. Má to několik výhod.

Nemusíte se zabývat opakujícími se činnostmi, jako je zálohování, aktualizace. O to vše se postarají za vás.

Pokud potřebujete změnit obsah, design nebo cokoli jiného, potřebujete vytvořit novou podstránku nebo rozšířit funkčnost webu, žádný strach, postarají se o to za vás.

ZÁKLADNÍ PARAMETRY

Tvorba webové stránky

Části webové stránky

Eshop

0

Analytické nástroje

Optimalizace pro vyhledávače

0

Optimalizace rychlosti webu

Pokročilé funkce

Cena spolu: